Winter 2017

Deze winter werken we gestaag door aan het toevoegen van slimme functies voor de shoppingcart. Daarnaast zijn we druk bezig met een nieuwe versie die volgend jaar beschikbaar zal komen. Zie hiernaast meer hierover.

onze plannen voor winter 2017…
  • September: ‘Abandoned shoppingcart’ : detecteren en notificeren als iemand start met een bestelling maar deze niet afmaakt
  • Oktober: Targets definieren in workflows zodat die automatisch stoppen als een bepaald doel is bereikt
  • November: Toevoegen van extra statistieken en CRM functies
  • December: koppeling met MoneyBird boekhoudsysteem
Plannen voor 2018

Voor 2018 hebben we grote plannen! Dit jaar zijn we druk bezig met “groot onderhoud” van ons systeem: we gaan het systeem geheel vernieuwen en uitbreiden met nieuwe functies die we de afgelopen jaren hebben verzameld uit feedback van gebruikers en we gaan samen met onze gebruikers deze wensen verder invullen. Hieronder staan highlights uit de lange lijst die we ter hand gaan nemen.

highlights versie 5
  • Nieuwe administratie met nog meer focus op gebruikersgemak en uniformiteit
  • Integratie van workflows en lijstmanagers
  • 10 nieuwe kortingen in de shop
  • betalen via vouchers
  • Meer mogelijkheden m.b.t. prijzen, gespreide betalingen, bezorgkosten, schermteksten, factuur-opmaak
  • Meer koppelingen met andere applicaties
  • Beter overzicht in relatie-gebeurtenissen

Verschenen releases

datum items
15 april 2015
  • Google TagManager DataLayer support
  • link-registratie van shoppingcartlinks en landingspagina’s
30 mei 2015
  • Verjaardagsmail kunnen instellen (menu Mailings)
  • Ondersteuning nieuwe vereisten van ING Ideal
  • Doorklikken naar relatie in lijstmanager notificatie-mails
  • Extra controle bij nieuwe formulieren op spammers/bots
  • Terug-knop in shoppingcart gaat naar laatst bezochte pagina
30 juni 2015
  • Elke relatie-pagina toont nu de totale omzet voor deze relatie (shop)
  • Bij het inplannen van mailings zit nu een kleinere marge
  • Later laten versturen van factuur bij aanmaken nieuwe bestelling (shop)
  • Het selecteren van een rij kan nu via een klik op deze rij (en niet meer alleen via het wijzigen-icoontje)
30 september 2015
  • bestellingen kunnen filteren op affiliate (shop)
  • koppelingen met LeadPages, OptimizePress, Wufoo, OptinMonster, OnlineCourse
  • Facebook App
  • Acumulus CSV export
4 november 2015
  • Autorespond API
  • responsive formulieren
  • nieuwe affiliate-website
  • vernieuwde shoppingcart schermen en one-page checkout
6 januari 2016
  • wekelijkse rapportage met aan/afmeldingen en verkoopcijfers
  • nieuwe CRM functies: agenda, taken, workflow-management
  • verbeterd gebruik van categorieen
  • nieuw overzicht van geklikte links per affiliate
  • import van Sisow betaalgegevens mogelijk
  • meerdere producten in 1 x bestellen
  • nieuw relatie-filter ‘product niet gekocht’
  • vernieuwde template editor
  • productkenmerken als macro beschikbaar in emailteksten
18 april 2016
  • Mollie toegevoegd als nieuw betaalsysteem
  • relaties kunnen voorzien van ‘tags’ en een punten-score
  • Nieuwe reeks instructievideo’s
  • lijstmanagers starten via een link in emailteksten
  • social affiliates: elke klant kan direct als affiliate jouw product doorverkopen
  • integratie met 500+ systemen via koppeling met Zapier
  • deze zomer: intelligente campagnes – automatische acties op basis van beslisregels
8 september 2016
  • extra velden beschikbaar in Zapier koppeling
  • workflows – automatisch starten van acties na gebeurtenissen (klik op link, email geopend, gekocht product, nieuwe affiliate) op basis van beslisregels
  • betalen via automatische incasso
22 december 2016
  • agenda-overzicht van uitstaande taken, mailings en andere acties
  • workflow handmatig kunnen starten voor een relatie
  • zelf taken aanmaken met deadlines en toekennen aan gebruikers t.b.v. customer relations management
  • nieuwe betaalmethodes: creditcard, belfius en kbc (beschikbaar via Mollie)
  • kunnen stoppen van een lopende lijstmanager voor een relatie
  • nieuw captcha veld in formulieren
3 april 2017
  • Koppeling met Fulfilment-provider Pakjesfabriek (bezorging na aankoop in shop)
  • kunnen tonen van testimonials en user-reviews op de shop afrekenpagina
  • statistieken voor workflow acties: download van Excel van doorlopen stappen voor alle flows van een opgegeven workflow
  • nieuwe macro beschikbaar: {affcode} om makkelijker affiliate-links op te nemen in een email
  • (gepland) nieuwe formulier-editor
14 juni 2017
  • Koppeling met Learndash leeromgeving inclusief WordPress plugin
  • Nieuwe formulier-editor beschikbaar
  • Nieuw klik & open overzicht in lijstmanager-statistieken
gepland oktober 2017
  • Automatisch reminder sturen na afbreken shoppingcart-sessie
  • Totaalbedrag aan openstaande facturen opnemen in shop-statistieken
  • Targets kunnen definieren in workflows
  • Stappen kunnen overslaan in lopende workflows

Meedenken over versie 5?

We nodigen onze klanten uit om mee te denken over nieuwe functies. We zijn begonnen om alle functies en wensen in een overzicht te plaatsen in een zogenaamd Trello-board. Je kunt dit overzicht bekijken via deze link: https://trello.com/b/mS8hlOkE/autorespond-release-5