Plannen voor 2019

Voor 2019 hebben we grote plannen! Dit jaar zijn we druk bezig met “groot onderhoud” van ons systeem: we gaan het systeem geheel vernieuwen en uitbreiden met nieuwe functies die we de afgelopen jaren hebben verzameld uit feedback van gebruikers en we gaan samen met onze gebruikers deze wensen verder invullen. In 2018 zijn we vooral bezig geweest met het implementeren van de wijzigingen voor de nieuwe privacy-wetgeving. Begin van dit jaar werd het groot onderhoud voortgezet. We richten ons eerst op de nieuwe versie van de shoppingcart-omgeving en hopen deze begin 2020 beschikbaar te hebben.

Hieronder staan highlights uit de lange lijst van uitbreidingen die we ter hand gaan nemen voor de nieuwe versie 5.

highlights versie 5
  • Nieuwe administratie met nog meer focus op gebruikersgemak en uniformiteit
  • Integratie van workflows en lijstmanagers
  • 10 nieuwe kortingen in de shop (waaronder persoonlijke en tijdgebonden coupons)
  • meertalige schermen en een zelf vorm te geven shop userinterface
  • Meer mogelijkheden m.b.t. prijzen, gespreide betalingen, bezorgkosten, schermteksten, factuur-opmaak
  • Meer koppelingen met andere applicaties
  • Beter overzicht in relatie-gebeurtenissen
  • Aanbieden van cursussen en betere registratie van aanmeldingen
  • uitgebreidere rapportages, overzichten en zelf-definieerbare dashboards
  • Meer CRM functies: taken, reminders

Meedenken over versie 5?

We nodigen onze klanten uit om mee te denken over nieuwe functies. We zijn begonnen om alle functies en wensen in een overzicht te plaatsen in een zogenaamd Trello-board. Je kunt dit overzicht bekijken via deze link: https://trello.com/b/mS8hlOkE/autorespond-release-5