Autorespond
Mailings, nieuwsbrieven, autoresponders en shopping cart
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • tumblr
  • Product
    • Mogelijkheden Autorespond
    • Mogelijkheden Shoppingcart
    • Product Overview Autorespond aanvragen
    • Release-kalender
    • Affiliate worden
  • Ondersteuning
    • Gratis Snelle Start Webinar
    • Individuele startbegeleiding
    • Overstap-en opstartservice
  • Tarieven
  • Kennis
    • Blog met online marketing tips
    • Aanmelden Snelle Start Webinar
    • Aanmelden Nieuwsbrief over nieuwsbrieven
    • Gratis e-courses
    • Tips van ervaren Autorespond-gebruikers
    • Gratis ebook ‘state -of -the- art’ in online trainen
  • Klanten
Select Page ...

Blog online marketing

Gaat de AVG de groei van jouw lijst belemmeren?

12 maart 2018

Omdat de AVG/GDPR voor de deur staat, vandaag opnieuw aandacht voor de vereisten van deze wet. Want er gaat wat veranderen voor iedereen die nieuwsbrieven verstuurt. Kunnen we nog wel onze lijst straks goed laten groeien? Eerst een overzicht van de nieuwe eisen. 1. Het is nodig om ondubbelzinnige en expliciete toestemming te krijgen. Wanneer

Lees verder →

Hoe je je aan de regels van de AVG (GDPR) houdt

15 december 2017

Enkele weken geleden heb je kunnen lezen over de nieuwe Algemene verordening gegevensbescherming (AVG / GDPR) die per 25 mei 2018 van kracht wordt. Hieronder even een heel korte samenvatting (je kunt de volledige tekst van de vorige nieuwsbrief hier teruglezen). De AVG (ook bekend onder de afkorting GDPR, de General Data Protection Regulation) eist dat

Lees verder →

GDPR: Je hoort er van alles over, maar wat betekent het voor jou?

24 oktober 2017

Nieuwe privacy-wetgeving Bedrijven krijgen een grotere verantwoordelijkheid in het beheren van hun gegevens. Dit wordt geregeld in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Vanaf 25 mei 2018 kan de Autoriteit Persoonsgegevens boetes opleggen voor het overtreden van de AVG wetgeving. Wat betekent de AVG eigenlijk voor mij als ondernemer? In één regel samengevat houdt het in

Lees verder →

SAVE THE DATE! 9 tot en met 13 oktober is het de Week van de Online Training

19 september 2017

Online trainingen zijn booming. Trainingen volgen in je eigen tijd en tempo en zonder lange reistijden. Veel trainers en coaches overwegen om hun trainingen en progamma’s ook online te brengen, maar lopen tegen vragen op: hoe zet ik een training om naar online? Hoe verkoop en market ik zo’n online training? Welke tools wil kan

Lees verder →

Komkommercontent V: Duik eens in je relatiebestand, in plaats van het zwembad

21 augustus 2017

Niets zo fijn als een verfrissende duik op warme dagen. Maar een duik in je relatiebestand kan net zo heerlijk zijn. Wees voorbereid op goudhaantjes en onnodige ballast! Sinds je startte als ondernemer heb je waarschijnlijk heel wat relaties verzameld. Een emailadres hier, een aankoop daar, een leuke actie op Facebook. Neem nu eens de

Lees verder →

Komkommercontent IV: Al je klanten op vakantie. Toch?

14 augustus 2017

Natuurlijk gaan ook jouw klanten op vakantie. Maar er zijn ook een heleboel klanten niét op vakantie. Misschien zitten die net als jij nu ook een beetje ruimer in de tijd. Waarom niet van de nood een deugd maken? Nodig eens een of meerdere klanten uit. Stel ze alle vragen die je hebt, hoor ze

Lees verder →

Komkommercontent III: Bereid je vast voor op de drukte en automatiseer

7 augustus 2017

Wanneer je ooit al eens aan de slag bent gegaan met het automatiseren van een aantal van je bedrijfsprocessen, dan weet je waarschijnlijk al dat dit best even wat denkwerk en gepiel. Maak daarom optimaal gebruik van deze rustiger tijden en ga eens goed zitten voor een mooie procestekening van jouw processen. Vragen die je

Lees verder →

Komkommercontent II: Terugblik: Wat werkte wel en wat niet?

31 juli 2017

Meer tijd, betekent tijd voor reflectie. Nu je misschien wat meer rust hebt, geeft dit je ook mooi de tijd om eens te kijken naar je content van de afgelopen periode eens op een rij te zetten. Waar ben je het meest trots op? Waar ging je zwaar de mist in? Van de dingen die

Lees verder →

Komkommercontent I: Waarom oude content funest is voor je site

25 juli 2017

De zomer is alweer een tijdje onderweg en sinds deze week zijn in de eerste delen van het land de schoolvakanties begonnen. Traditiegetrouw de start van een wat rustiger periode voor jouw bedrijf. Wat nu? Weinig klanten, weinig telefoontjes, weinig mails. Niks te doen. Of toch? De komende zomerweken zal ik je regelmatig een idee

Lees verder →

10 Tips om online beter te verkopen met een shoppingcart

20 juni 2017

Steeds meer ondernemers maken de stap om hun producten en diensten ook online te verkopen. Wanneer ze hierbij slimme digitale tools inzetten, zoals een shoppingcart gebeurt het ondenkbare: het wordt niet alleen eenvoudiger om te verkopen, maar ook ontstaan er allerlei nieuwe mogelijkheden die kunnen leiden tot een hogere omzet. Vandaag deel ik graag 10

Lees verder →

«1234»
  • Start een gratis proefabonnement

    Aanvragen

    • De missie van Autorespond

      Autorespond ondersteunt bedrijven en zelfstandige dienstverleners bij hun groei met gebruiksvriendelijke tools, goede persoonlijke service en voortdurende productontwikkeling.

    • Team

      De mensen achter Autorespond

    • Meld je aan voor het Gratis Snelle Start Webinar

    • Contact
    • Tarieven
    • Veelgestelde vragen
    • Voorwaarden
    • Veiligheid
    Copyright © 2003 - 2019 Willemspark Software       Heap | Mobile and Web Analytics
    Deze site gebruikt cookies Meer informatie