Mogelijkheden Autorespond

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Met de gebruikersvriendelijke template-editor en eenvoudig aan te passen voorbeeld-templates biedt Autorespond een fijn en goed e-mailprogramma. Het automatisch aan- en afmelden voor nieuwsbrieven regel je via een webformulier (zie hiernaast). Autoresponders zorgen voor plaatsen van emailadressen in een groep en versturen de ebooks en andere ingeplande emails naar de juiste persoon en nog veel meer.

  • Keuze uit gratis templates in template-bibliotheek
  • Alle templates zijn responsive
  • Template-editor om kleuren, fonts en logo’s toe te voegen en aan te passen aan eigen wensen
  • Zonder html-kennis responsive nieuwsbrieven versturen
  • Importeren van opt-in relaties via Excel of VCard
  • De laatste nieuwsbrief wordt automatisch verstuurd bij aanmelding
  • Pdf-of mini-cursus als welkomstgeschenk of gratis weggever
  • Standaard links in nieuwsbrief voor doorsturen, selfservice (wijzigen gegevens) en afmelden
  • Site-versie beschikbaar van elke nieuwsbrief
  • Notificatie e-mails bij aanmelding of afmelding
  • Tientallen macro’s beschikbaar voor het personaliseren van e-mails
  • E-mailteksten dynamisch opbouwen per relatie afhankelijk van eerder gedrag of andere kenmerken
  • Macro’s beschikbaar voor sociale media links

Aanmeldingen voor events of je nieuwsbrief, inschrijvingen voor een cursus, informatie-aanvragen, enquêtes: je regelt het allemaal met onze autoresponder – formulieren. Aan elk formulier kan een onbeperkt aantal follow-up acties worden gekoppeld. Bezoekers die een formulier op je website invullen, worden automatisch als nieuwe relatie opgevoerd in je Autorespond administratie en worden in een groep geplaatst. Kopers van je producten komen direct op je mailinglijst.

  • Gebruik formulieren voor nieuwsbrief-aanmelden, inschrijvingen, informatie-aanvragen
  • Ruime keuze uit formulier-voorbeelden
  • Automatische acties, aanpassen van relatie-kenmerken
  • Na aanmelding worden relaties in groepen geplaatst of er juist uit verwijderd
  • Formulieren-editor voor de opmaak van formulieren zonder HTML kennis
  • Notificaties bij aanmelding
  • Eenvoudige enquête formulieren

In Workflows, ook wel Marketing Automations genoemd, automatiseer je je marketing- en verkoopproces. Je bepaalt zelf wat er moet gebeuren als iemand op een link klikt of dat juist niet doet, een formulier invult, jarig is, een aankoop doet, etc. Met gesegmenteerde mailings wordt je emailmarketing effectiever dan ooit.

  • Onbeperkt aantal workflows
  • Gebruikersvriendelijke grafische editor
  • Snel overzicht in status van lopende flows
  • Complexe condities mogelijk (‘ga alleen verder als binnen 2 dagen aan deze conditie(s) is voldaan’)

Autorespond  zorgt dat jij volledig AVG-proof te werk kunt gaan. Jouw relaties kunnen al hun opgeslagen gegevens zien, aanpassen en je kan op verzoek al hun gegevens verwijderen. Je kunt lijsten opvragen van relaties en zo zien hoe ze in het systeem zijn gekomen. In de formulieren kunnen er toestemmings-vinkjes en teksten toegevoegd worden. Die kun je gebruiken om expliciet toestemming te vragen of om akkoord te geven voor het privacy-reglement en/of de voorwaarden. Bij vrije velden kun je aangeven of het gaat om een ‘normaal of een bijzonder’ gegeven. Er is een Autorespond-gegevensverwerker-overeenkomst downloadbaar.

  • Relaties die via de “self service” link in emails zelfstandig hun opgeslagen gegevens willen zien en aanpassen, zien  alleen de standaard velden (naam, adres etc. ) en de vrije velden (die je zelf hebt aangemaakt) getoond. Men kan alles zien waarvoor is aangemeld en welke aankopen er zijn gedaan.
  • Er is een export-optie om alle gegevens van een relatie te exporteren in JSON formaat.
  • De gegeven toestemming plus de bijbehorende tekst wordt gelogd bij elke formulier-actie. De tekst wordt ‘vast’ opgeslagen, dus ongeacht latere wijzigingen in het formulier.
  • Er worden acties gelogd in de administratie, bijv. bij het importeren, bijwerken, verwijderen of exporteren van relaties; wanneer en door welke gebruiker dat is gebeurd.

Bij elk webformulier kun je een onbeperkt aantal follow-up e-mails definiëren die worden verstuurd nadat iemand zich heeft aangemeld. Zo maak je makkelijk een salesflow met content die past bij de fase waarin de potentiële klant zich bevindt. Je verstuurt online e-mailcursussen hiermee. Ook plan je zo e-mails in die behoren bij een aankoop van een product of een dienst. Denk aan reminders voor een event of emails die behoren bij de after sales.

  • Autoresponder-emails inplannen na een informatie-aanvraag
  • Volledig geautomatiseerde online cursussen opzetten
  • Online trainingen verkopen door de combinatie follow-up mails en de shoppingcart
  • After sales emails

We bieden automatische koppelingen naar andere systemen. Je boek laten drukken via Printing on demand? Je online cursus afschermen in een online leeromgeving? Op verzoek kunnen we maatwerk-koppelingen maken. Meer informatie. Daarnaast biedt Autorespond een API voor koppeling met eigen systemen. Daarnaast kan er worden gekoppeld met 500+ applicaties via zapier.com!

  • Wishlistmember voor online afscherming van leermateriaal
  • Kajabi, Learndash, Course Flow, a New Spring
  • Scanlaser voor printing on demand
  • Rest API Interface
  • Koppelingen met Webinar Geek, Webinar Jam
  • Koppelingen met Leadpages, Optin Monster, Wufoo, Optimizepress
  • Koppelen met 500+ applicaties via zapier.com!
  • Lees verder

Verschillende grafieken en overzichten zijn beschikbaar zodat je precies kan zien welk hoe vaak en wanneer mailings worden gelezen, webformulieren worden ingevuld, wat voor e-mailprogramma’s worden gebruikt.

  • Grafieken van de lijstgroei
  • Conversie-meting
  • Koppeling met Google Analytics

Het opvolgen van leads wordt heel makkelijk gemaakt, zodat je geen verkoop hoeft te missen. Je kunt onbeperkt eigen velden aanmaken die je per relatie wilt bijhouden. Je kunt groepen aanmaken en dwarsdoorsnedes maken om je relatiebestand te segmenteren. Per relatie kun je daarnaast onbeperkt contactmomenten vastleggen en taken definiëren aan je zelf of je team. Aan relaties kun je bovendien punten en tags laten toekennen afhankelijk van hun activiteiten (aankopen, aanmeldingen links die worden geklikt). Zo krijg je snel inzicht in de meest betrokken prospects en klanten.

  • Mailen naar groepen en individuen
  • Relaties (autmatisch) voorzien van zelf-gedefinieerde tags voor meer precieze segmentatie
  • Onbeperkt groepen aanmaken
  • Zelf extra relatie-velden aanmaken
  • Automatisch punten-toekenning systeem
  • Handmatig relaties toevoegen
  • Segmenteren van relaties voor gerichte mailings en upsell
  • Werken met een team bij het opvolgen van leads

Met macro’s in je e-mailteksten kun je de tekst personaliseren. Daarnaast kun je tekstblokken maken die alleen worden getoond als de lezer aan een bepaald profiel voldoet. Hiermee kun je heel gerichte marketing-acties toevoegen in je e-mails!

  • Herbruikbare tekstblokken opnemen in al je emails
  • Iedere lezer een eigen nieuwsbrief met persoonlijke content via Autorespond Content Rules

Je kunt onbeperkt eigen landingspagina’s aanmaken voor tijdelijke acties, inschrijfformulieren of enquêtes.

  • Formulieren als landingspagina laten genereren
  • Landingspagina voor salestekst

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Reacties