Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Geplaatst door op feb 13, 2013 in informatie-marketing, Kennis verkopen | 0 reacties

Waarom verkoopt het ene product niet goed en het andere wel?

Waarom verkoopt het ene product niet goed en het andere wel?

Ik wil vandaag beginnen met een vraag. Waarom verkoopt het ene boek beter dan het andere? Waarom gaan er meer mensen juist naar dat ene event en niet naar dat andere? Dat zit hem vaak in de titels die gekozen zijn.

Ik las eens een interview met Ben Tiggelaar waarin hij het succes van zijn boek ‘Dromen, durven, doen’ verklaarde. Het zat hem volgens hem voor een groot deel in de keuze van de titel. Hij kende iemand die ook een interessant boek had geschreven, maar daarvan was de titel niet zo sterk gekozen. Daarom werd het veel minder goed verkocht. Dat zette mij aan het denken.

Wanneer je via internet een bedrijf wilt opbouwen, speelt taal een grote rol. Onderwerpregels van e-mails, titels van je info-producten, gratis weggevers en artikelen bepalen vaak het succes of iets wel of niet goed loopt. Dus als je er goed in bent om sterke namen te verzinnen en je bent creatief hiermee, heb je grotere kansen om goed te verdienen.

Verder is het kunnen ontwikkelen van creatieve, interessante content voor al die gratis en betaalde producten ook heel belangrijk. Wat schrijf je in je artikelen, waar gaat je teleseminar over? Maar ook, wat behandel je tijdens je event? Diegenen die hier het beste in zijn, zij die het echt interessant en boeiend kunnen maken, zijn vaak het meest succesvol.

Gelukkig kun je dit leren. Het onder de knie krijgen van deze vaardigheden: wervende titels bedenken en sterke content creëren voor al je kennisproducten, gratis en betaald,  is onderdeel van het gloednieuwe Kennis Verkoopt Live event, dat ik organiseer op vrijdag 12 april. Ik wil je daarvoor van harte uitnodigen. Kom!

Kijk hier voor informatie en aanmelden

Post a Reply

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>