Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Geplaatst door op jan 14, 2010 in nieuwsbrieven | 2 reacties

5 Tips om in 2010 je omzet een impuls te geven

Misschien dat nog niet iedere ondernemer het merkt. Maar als we de berichten mogen geloven, zal in 2010 de economie zich herstellen. In dit artikel vind je een paar marketing-info-tips zodat je hier maximaal van kunt profiteren en hoe je je omzet dit jaar een flinke impuls kunt geven.

1.    Heb je nog geen nieuwsbrief, begin er dan nu aan. Je doel is namelijk van vreemde mensen, de bezoekers van je website, klanten te maken. Dat kan niet zonder dat je investeert in een mogelijkheid van contact. Geef mensen dus een reden om hun e-mailadres achter te laten.

2.    Heb je al een nieuwsbrief, voer dan dit jaar de frequentie op. Want hoe vaker je van je laat horen, hoe beter. Doe het in ieder geval minimaal een keer per maand, 10 keer per jaar.

3.    Maak 1 of 2 gratis infoproducten met informatie waar je je doelgroep mee helpt en laat zo meteen je expertise zien. Gebruik deze infoproducten tevens om de baten van je product of dienstverlening te beschrijven. Bied dit product bijvoorbeeld aan als cadeau bij aanmelding van je ezine. Laat mensen een formuliertje invullen, voordat je de downloadlink stuurt. En zorg dat de adressen meteen op je mailinglijst van de nieuwsbrief komen.

4.    Ga dit jaar nog een stap verder. Produceer informatieproducten en verkoop ze via je site. Zoals e-books, webinars, cursussen, videoclasses etc. De investering is snel terugverdiend en levert je daarna een passieve inkomstenstroom op. Bovendien krijg je er hooggekwalificeerde prospects mee voor je andere diensten.
Wil je hier meer over weten? Geef je op voor mijn gratis teleseminar op 19 januari a.s.

5.    Haal dit jaar nog meer uit je mailinglijst met e-mailcampagnes. Bij iedere nieuwe dienst of product organiseer je een campagne. Gebruik de e-mailadressen die je hebt verzameld en gegevens over eerdere bestellingen, eventueel zelfs links die zijn aangeklikt. Want hoe gerichter je campagnes zijn, hoe groter de kans op succes is.

Welmoet Babeliowsky

2 Reacties

  1. Op tip 2: Frequentie
    Let wel dat een te hoge frequentie irritatie kan wekken bij de ontvanger en dat wil je natuurlijk niet. Als je de frequentie dus echt opvoert, zorg ook dat iedere mailing even relevant is en de content iets toevoegt. Ga dus niet gewoon de frequentie verhogen om meer mailings uit te kunnen sturen.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Schrijf jij authentiek of persoonlijk? | Ondernemerslog/Blog - [...] 5 tips om in 2010 je omzet een impuls te geven – Welmoet Babeliowsky [...]

Post a Reply

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>