Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Meest recente artikelen

Geplaatst door op sep 23, 2014 in nieuwsbrieven, Overige | 0 reacties

Laat jij je ook verlammen en verstuur je je nieuwsbrief te weinig?

De meeste ondernemers sturen hun nieuwsbrief te weinig of zelfs nooit. Dat komt omdat ze last hebben van twee zaken. Het eerste is dat ze niet weten waar ze over moeten schrijven. Het tweede is dat ze hem niet durven weg te sturen, omdat ze denken dat er al teveel nieuwsbrieven worden verstuurd. Omdat ze er zelf ook zoveel ontvangen. Ik hoor deze klachten en uitspraken zo vaak!

Het spreekt vanzelf dat deze overtuigingen verlammend werken. Wanneer het ook voor jou geldt, wil ik een hartig woordje met je spreken.

1. Weet je niet waar je over moet schrijven? Er zijn fantastische methoden om te zorgen dat je nooit zonder content zit. Die kan je van mij leren!

2. Aarzel je om te mailen, ben je bang dat je je klanten of prospects lastig valt? Dan wil ik je vragen om deze vragen te beantwoorden:

1. Hoe kunnen ze van jouw aanbod weten als je het niet meldt?
2. Kun je je voorstellen dat jouw nieuwsbrief precies op tijd komt voor iemand?
3. Kan het zijn dat de ontvanger jou nu eindelijk de klandizie gunt op grond van jouw mail?
4. Maak je het de ander makkelijk om ja te zeggen tegen je aanbod, zodat ze niet zelf op zoek moeten?
5. Kan je je voorstellen dat iemand hoopt dat je nieuwsbrief snel komt omdat de drempel voor direct contact te hoog is?
6. Wil je liever omzet laten liggen of kansen creëren en klanten krijgen die ja zeggen?
7. Denk je dat succesvolle ondernemers er mee zitten dat er al veel mails verstuurd worden door anderen?

Ik kan je overigens helpen om altijd onderwerpen te hebben en om een goede nieuwsbrief te produceren met een hoge conversie (= omzet) en een groeiende lijst. Ik heb daarvoor een mooi individueel, zeer betaalbaar aanbod. Mail me als je hierover met mij in gesprek wil.

Overige artikelen